onsdag 3. juni 2009

Året er omme,så la sommeren komme


Nå er jeg snart ferdig med min skolegang på Forus VGS. Jeg har nå hatt trykk og foto som et "valgfrittfag" i et år, og skal herved prøve å skrive et verdig avslutningsinnlegg på denne fagbloggen. Det har vert veldig kjekt og spennende og vært med på dette blogg prosjektet. Jeg skal deffentlig fortsette med å ta bilder og blogge videre.

Tusen takk til alle som har følgt meg eller besøkt bloggen min, dersom du ønsker å følge meg vider kan du gå inn her på den nye bloggen min.

Til slutt vil jeg bare gi en stor takk til vår kjære lærer som alltid støtter og motiverer oss med hennes gode og smilanes personlighet. Du har mye kunnskaper og du er flink til å lære ifra deg. Du gjør faget interessant og kjekt og enhver elev som får deg som lærer er veldig heldig:)

Ingen kommentarer: