mandag 11. mai 2009

Karoline


Jeg skal lage en oppgave som skal bestå av tre collager som skal representere venninen min. Hvordan hun er som person, hennes største lidenskaper og hva som er viktig i livet hennes. Det skal være tre ulike collager med ulike sider innenfor Karoline sin personlighet. Selv om collagene er ulike, skal de ha en sammenheng i farge, utforming og uttrykk.

De ulike sidene
-Karolines lidenskap for musikk
-Karolines livssyn
-Karoline for meg?

Jeg har tenkt å bruke farger og utforming som skal få frem uttrykket jeg ønsker for de ulike sidene ved Karolines personlighet. Jeg skal også legge vekt på komposisjon.

Jeg bor ilag med Karoline, dermed avtaler jeg med henne hva tid det passer for henne å bli fotografert. Sannsynligvis kommer vi til å fotografere etter skoletid når begge er hjemme. I dag (mandag 12/05) kommer jeg til å fotografere, dermed kan jeg redigere bildene jeg allerede har tatt på onsdag, når Karoline er på skolen, så fortsetter vi etter på. Jeg må også disponere tid til å redigere å sette sammen på slutten. Jeg skal satse på å bli ferdig med alt fotografering til onsdag, så kan jeg bruke resten av tiden til å redigere å sette sammen.

Ingen kommentarer: